Vše dobré v roce 2024

Platba za zboží

Platba za objednané zboží je možná způsoby, které jsou nabízeny při tvorbě objednávky. Těmito způsoby mohou být, v závislosti na technické dostupnosti:

  • Platba předem v českých korunách na účet 2700061882/2010 u FIO banky (IBAN: CZ13 2010 0000 0027 0006 1882,BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX)
  • Platba předem v eurech na účet 2901333194/2010 u FIO banky (IBAN:CZ67 2010 0000 0029 0133 3194,BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX)
    • pokud zákazník platí v eurech, a cena objednávky je v českých korunách, použije pro přepočet kurzovní lístek FIO Banky, s tím, že cenu v Kč vydělí kurzem "devizy nákup". Kurzovní lístek je k dispozici zde.
  • Platba dobírkou v hotovosti nebo kartou na místě doručení (typicky pobočka doručovatele. Platba kartou dle technických možností doručovatele)
  • Platba platební kartou na eshopu (je-li nabízena).
  • platební brány společnosti ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana)
    • platby kartou a platebními tlačítky bank (přesměrování na platební bránu nebo do internetového/mobilního bankovnictví zvolené banky, kde potvrzdíte platbu tak, jak jste zvyklí).

Doprava zboží

Zboží bude odesláno prodávajícícm na adresu uvedenou v objednávce a způsobem zvoleným v objednávce bez zbytečného odkladu. K dispozici může být několik druhů způsobů dodání v závislosti na charakteru a hmotnosti objednávky a rozhodnutí provozovatele internetového obchodu. Kupující je povinen využít k převzetí aplikaci třetích stran, pokud je to k převzetí zboží nutné (například dodání zásilkovnou do Z-Boxu).

O odeslání zboží je kupující informován emailem, pokud to technicky umožňuje zvolená služba, tak i jinými způsoby (SMS, telefon, aplikace). Při převzetí je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a také shodu obsahu zásilky s objednávkou. Zásilku u které je porušený obal je kupující oprávněn odmítnout převzít. O případných dalších neshodách je povinen neprodleně informovat kupujícího.